Apie mus

Mes, bendrovė „Gilesta“, esame generalinio rangovo paslaugas teikianti įmonė, kuri dirba taip, kad užsakovui užtikrintų geriausią bendradarbiavimo patirtį ir pasiektų aukščiausius rezultatus.

Mėgstame savo profesijos keliamus įššūkius, turime ilgametę patirtį statybų valdymo ir rangos srityse, todėl galime iš anksto numatyti galimas projektų rizikas, racionalizuoti resursus ir suvaldyti labai plačios apimties statybų procesus, gyvai stebėti ir kontroliuoti kiekvieno objekto pokyčius bei užtikrinti mikrovadybos galimybes. Esame statybų partneris ir ekspertas.

We love the challenges of our profession and have many years of experience in construction management and contracting, which allows us to anticipate potential project risks, rationalise resources and manage a very wide range of construction processes, monitor and control the developments on each site live and ensure micro - management capabilities. We are a construction partner and expert.

about_2@2x

Kodėl klientai renkasi „Gilestą“?

Ieškome sprendimų.
Niekada neteikiame pasiūlymo įvertinę tik pirminę dokumentaciją. Visada kalbamės su potencialiu klientu. Ieškome silpnų projekto vietų, analizuojame, siūlome inovatyvesnius arba, priešingai, laiko patikrintus sprendimus. Pigiau nereiškia blogiau, dažnu atveju – pigiau reiškia sumaniau. Be abejonės, tam skiriame daug laiko ir dėmesio.

Naudojame technologinius įrankius ir skaitmenizuojame veiklą.
Tai leidžia operatyviai, nestabdant statybos proceso, identifikuoti projekto klaidas realiu laiku ir skubiai ieškoti būdų joms išspręsti. Išvengiame padidėjusio biudžeto, prastovų ar kitų problemų, su kuriomis dažnai susiduria statytojai.

Duomenis apie kainas sekame realiu laiku.
Skaičiavimus projektams atliekame remdamiesi akimirkos tikslumo duomenimis. Tai reiškia, kad maržą nustatome ne vieną kartą metuose, o galime tai daryti kiekvienam projektui atskirai. Todėl kainą siūlome pagal realią, o ne modeliuojamą, situaciją.

Analizuojame darbo jėgos duomenis.
Maksimaliai efektyviai išnaudojame žmogiškuosius resursus, kadangi turėdami “gyvą” informaciją apie tai kokie darbuotojai, ką, kada ir kur dirba, galime juos efektyviai paskirstyti taip išvengiant prastovų, viename objekte nesusidaro darbo jėgos perteklius. Kitaip tariant – išvengiame nereikalingų sąnaudų.

Mūsų pardavimų statistika (Eur)

5,2 mln. 2018
9,0 mln. 2019
15,9 mln. 2020
21,2 mln. 2021
23,3 mln. 2022
44,6 mln. 2023

Sertifikatai

Siekdami įgyvendinti prisiimtus įsipareigojimus, tenkinti klientų poreikius, saugoti aplinką ir darbuotojų sveikatą bei stiprinti savo pozicijas rinkoje, įdiegėme ir taikome integruotą kokybės, aplinkosaugos, darbuotojų saugos ir sveikatos vadybos sistemą pagal ISO 9001, ISO 14001 bei ISO 45001 standartus. Mūsų darbuotojų kompetencijos įvertintos oficialiu veiklos ir gebėjimų pripažinimo dokumentu „STATREG“.

#1
#2
#3
#4

Patinka mūsų rezultatai?

Prisijunk prie komandos Prisijunk prie komandos
Ši svetainė naudoja slapukus.   Sužinoti daugiau